ti koné mon péi

Publié le par reinette

 

 

 

 

Mon péi lé pa grand

Mon péi lé su la mer

Mon péi lé francé

Mais nou koz pas comme zot

 

Mon péi lé zoli

Mon péi lé fleri

Mon péi lé en kolèr dé foi

Kan cyclone y pass par là

 

Mon péi y atir tourist

Mon péi y koné volcan

Mon péi y koné la misèr

Kan cyclone y kass toute

 

                                 Mon péi  na demoun noir

Mon péi na demoun blanc

Mon péi na toute demoun

C’est ca mon péi

 

Mon péi zoli

Mon péi kosmopolite

Mon péi francé

Ben sé  la réunion

Publié dans poèmes kréols

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
R
<br /> <br /> Merci de tes passages sur mon blog...c'est vraiment sympa de ta part!!!..<br /> <br /> <br />  <br /> <br /> <br /> je vais mettre ton lien du tien dans rubrique  vos talents pour tes poesies...<br /> <br /> <br /> dommage que l'on ne peut pas faire un copier coller....<br /> <br /> <br /> Bisous à bientot reinette de l'age heureux<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
M
<br /> <br /> Réunionnaise tu es , sympathique poème que tu présentes là , un pied de nez à la langue française !! <br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
R
<br /> <br /> coms très sympas, merci.<br /> <br /> <br /> <br />
S
<br /> <br /> Je connais pas ton pays mais j'ai compris ce joli poème en son honneur ! Merci Reinette<br /> <br /> <br /> <br />
Répondre
L
j'ai lu tous les poèmes "kreol" que du bonheur...on en redemande :) merci pour ces moments de "soleil"<br /> cordialement<br /> Lyne
Répondre
J
beau petit texte pour un beau petit péi
Répondre