o té, voyou, rend mon zafair

Publié le par reinette

 

 

 Dans la rue mi marché.

Li la vole mon sac.

Dedans moin navé

Mon bric-à-brac.

 

O té, voyou, rend mon zafair

 

Moin la pose mon vélo

Pou fé in dé p’tits komitions.

In couillon la prend pou fé le bo.

C’est in conspiration.

 

O té, voyou, rend mon zafair.

 

Mon pied gouyaves

Té bien chargé.

Moin la gaingne la rage

In, zot la pas laissé.

 

Oté voyou rend mon zafair

 

Mon linge moin la mette séché

Si dé trois galets.

Mon kilote, demoun la volé.

Mi espère zot ki lé bien habillé.

 

Oté voyou rend mon zafair

 

Marmaille ferme bien la caze,

Oubli pas la fenêtre,

Largue le chien,

Atention voleurs.

 

 

 

 

 

 

Publié dans poèmes kréols

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
E
Très humoristique et original. Bravo!
Répondre
O
super mignon ce ti poème !
Répondre
F
Et bien, je suis incapable de tout comprendre<br /> Gros bisous, Flo
Répondre
S
Oué d'abord !
Répondre
L
Tout compris et surtout bien ri ! <br /> maintenant mon en qua rentré case moin.... pour voir ce qu'on m'a volé ! <br /> Merci et bravo Reinette.
Répondre