moin la fé in rève

Publié le par reinette


 moin la fé in rève,

Moin navé la zèle.

Moin té y vole dan ciel.

Soleil té p’encor lévé,

In ti brise té ki porte à moin.

Doucement, doucement

 

A koté moin

Mon p’ti marmaille

Té y vole aussi.

Pou encourage à li

Moin té y chante,

Doucement, doucement.

 

Kan soleil la lévé,

La fane l’or su la terre.

Partout té y brille.

Dan bord la mer, dessi le sab

Nous la posé,

Doucement,  doucement

 

Là, réveil la sonné.

moin navé point la zèle

et moin té y vole pas.

doudou  y crie,  y vé son café.

mi dit à li,

Doucement, doucement.

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Publié dans poèmes kréols

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article
D
Bonsoir Reine, comment vas-tu?<br /> Ah bon, comme ça ou la fé un rêve. Ben lé gaillard !<br /> Bisous Bonne soirée !
Répondre
R
<br /> contente de passage, merci.<br /> bisous et bonne journée<br /> <br /> <br />
A
moin ti complimenté pou ton rev in creol
Répondre
P
quel curieux langage à + jo
Répondre
L
Merci de tout mon coeur de ton merveilleux soutien si précieux . J'ai remis les clés d'Utopia et de Greeneyes à Didier qui vient de sortir de l'hôpital . Merci d'avoir été là, de tout mon coeur . Gros bisous .<br /> Liza
Répondre
L
mon en qua demandé moin : mais, ou en qua allez ! bien ri ! merci.<br /> (pardonne moi mes erreurs mais c'est un souvenir si lointain pour moi.... mais si plaisant ! )<br /> allé mon en qua allez case moin....<br /> douce nuit et prends soin de Toi.
Répondre